Ryhmäliikunta

Spinning (Sisäpyöräily)

Tehokas ja turvallinen liikuntatunti pyörän päällä oka polttaa runsaasti rasvaa ja kehittää hapenottokykyä. Tehokas tunti. Sopii kaikille! Tervetuloa testaamaan!

 

Pumppi

Tunnilla treenataan kokonaisvaltaisesti kehon päälihasryhmät

mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Liikkeet tehdään levytangon avulla, lisäksi apuna käytetään Step-lautaa. Voit valita itsellesi sopivat painot. Tunnilla treenataan kaikkia päälihasryhmiä. Tunti ei sisällä askelsarjoja ja sopii kaikille.

       

RVP

Tunti keskittyy kehon suuriin lihasryhmiin. Voit osallistua tunnille, vaikka sinulla ei olisi kokemusta ryhmäliikunnasta. Tunnilla ei ole askellusta ja liikkeet ovat helppoja ja turvallisia. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnit on kestoltaan 30 min ja 45 min.

       

Step Muokkaus

Tunti sisältää Step-Aerobicin helppoja perusaskelsarjoja . Tunti on yleensä aina samalainen ja helposti pääsee mukaan. Ei sisällä vaikeita askellussarjoja. Tunnilla kohotetaan sykettä ja tehdään lihaskuntoliikkeitä. Lihaskuntoliikkeissä voidaan käyttää painoja apuna.

 

Vp Venyttely

 Yhdistelmätunti, jossa tunnin enismmäinen osio keskittyy tehokkaasti vatsa ja pakaralihaksiin. Tunnin jälkipuoliskolla venytellään rauhallisesti ja monipuolisesti koko kehon lihaksia. Ei sisällä askellussarjoja. Tunti sopii kaikille. 

 

Venyttelytunti

Rentouttava ja kehoa huoltava venyttelytunti. Alkulämmittelyn jälkeen venytetään lihaksia eri tekniikoita käyttäen. Venyttely sopii kaikille kehonhuoltoa kaipaaville.

 

Tabata

 

Tunnin alussa hyvä alkulämmittely. jonka jälkeen tulee työosuus eli Tabata.Tabatan teho perustuu korkeaan intensiteettiin jossa lepoajat ovat lyhyitä ja itse työosuudet pidempiä. Tällä tunnilla syke nousee korkealle.Tabatatunnit koostuu 4 minuutin työosuuksista, 20 sek kovalla sykkeellä jonka jälkeen 10 sek palauttelua.  Tämä toistetaan tunnin aikana 8 kertaa. Tunnin lopussa hyvät palauttelut ja verytyset sekä palauttavat venyttelyt. Äärimmäisen tehokas treeni.